ainmizi@blogspot.com. Powered by Blogger.
RSS
Container Icon

GLA COMPLEX Vs EPO









Perbezaan Shaklee :


Kebanyakkan GLA ( gamma-linoliek asid) diperolehi dari Evening Primrose Oil (EPO), Manakala GLA Complex Shaklee diekstrak dari Borage Seed yang mengandungi lebih dari dua kali ganda kandungan GLA nya, 3 kali lebih penyerapan dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Borage yang digunakan adalah dari yang ditanam secara organik dikawasan Saskatchewan.

Setiap kapsul GLA Complex Shaklee mengandungi lebih 300 mg GLA dari sumber terbaik Omega-6. Digabung sedemian rupa dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk keberkesanan dan kestabilan.

Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara olih Shakleeguard, antioksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailibilitynya dibuktikan secara klinikal bahawa ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu.

Wanita terdedah kepada pelbagai masalah kesihatan dalam melalui pelbagai peringkat kehidupan :


* Akil Baligh

* Pra-kehamilan

* Kehamilan

* Pra-menopos

* Selepas Menopos



GLA Complex Shaklee merupakan produk hebat Shaklee untuk memenuhi keperluan wanita disemua peringkat kehidupannya .

GLA Complex Shaklee Bukan Sahaja Untuk Wanita

GLA asid linileik sama seperti amino asid tidak boleh dihasilkan olih tubuh manusia. Olih itu mesti diperolehi dari luar ie, makanan atau makanan tambahan. Sangat penting untuk kanak-kanak (potong gel lembut dan campurkan dengan makanan), remaja, dewasa, dan juga selepas menopos (wanita) andropause (lelaki).


Kebaikan :


---> Borage merupakan herba tradisi kegemaran orang barat yang digunakan untuk merawat ulser mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.


---> GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon estogen dan testosteron memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.


---> Membaiki keadaan menopos seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi, dan melambatkan penuaan.


---> GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.


---> GLA meningkatkan imun sistem dan menentang pertumbuhan sel tumor dan kanser.


---> Mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, pigmentasi, tinea dan kurap Juga meringankan bengkak dan sakit yang disebabkan rheumatisma dan atritis.


---> Menghalang komplikasi diabetes sesuai untuk diabetes semasa hamil dan usia tua.


---> Merendahkan kolestrol jahat LDL, menghalang pertambahan berat badan, memberi tone pada kulit dan otot untuk mencapai bentuk badan cantik. Elok diambil semasa perut kosong.


---> Menghalang tekanan darah tinggi.


---> Membaiki tektur rambut dan menghalang dari gugur.

---> Hiperaktif dan Autisma (ADD/ ADHD) Dibukti secara klinikal bahawa GLA dan minyak ikan membaiki keadaan kanak-kanak autisma yang sukar memberi tumpuan dan hiperaktif.


Berminat Utk Mencuba???

016.6635706 Ain Mizie (",)
ainmizie@gmail.com
Shaklee Indenpendent Distributor : 1121356


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment